lalaelin

En blogg om mitt liv som ung tjej i en småstad med drömmar om stora världen. Gillar: Shopping, kaffe, kompishäng, resa till nya platser, ärlighet och samhällsfrågor. Ogillar: Stress, inställda planer, ensamhet och Sverige Demokraterna. ÄLSKAR: Havet, familjen, mina vänner och Australien.. Kommer skriva om det mesta och lite till. Puss :) :) :*

En bra dag!

Kategori: Allmänt

Hej! Idag är en BRA dag! Kände det när jag vaknade imorse, bästa att vakna upp och känna så :D Det är fredag, ikväll ska SSU Herrljunga på ett stort SSU-evenemang i Trollhättan, man är pirrig inför valet och dessutom .... min nacke är så jäkla mycket bättre idag!!! Detta gör mig så lycklig, blir nästan tårögd :') Jag har haft så ont i nacken ett tag, och jag har varit trött och sovit mitt på dagarna (vilket jag har supersvårt för att göra i vanliga fall). Det har inte blivit bättre alls på några veckor, men IDAG vaknar jag upp, sätter mig upp och känner inget hugg i nacken, jag har ingen huvudvärk och jag känner mig allmänt bättre! När jag är sjuk/har ont får jag en känsla av att jag aldrig kommer bli bra igen... men så blir man ju det förr eller senare, och det är en sån stor lättnad!
 
Tack tack tack Gud, Allah, Buddah, universum ♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: