lalaelin

En blogg om mitt liv som ung tjej i en småstad med drömmar om stora världen. Gillar: Shopping, kaffe, kompishäng, resa till nya platser, ärlighet och samhällsfrågor. Ogillar: Stress, inställda planer, ensamhet och Sverige Demokraterna. ÄLSKAR: Havet, familjen, mina vänner och Australien.. Kommer skriva om det mesta och lite till. Puss :) :) :*

militär ???

Kategori: Allmänt

Hej! Är ganska nyss hemkommen från en skolresa där vi sov i militärtält vid Anten från mån - tis. Har varit helt okej, vissa saker mycket roliga, andra mindre :) I måndags var vi tex på Såtenäs militärgrej där de har massa coola stridsplan och sånt, vilket faktiskt var riktigt intressant! Har nääästan lust att jobba med något sånt efter detta besöket! Jag vill ju inte bli militär, men kanske tekniker med flygplanen och sånt :) Får väl se, det är ju några år kvar innan jag behöver tänka på den biten.

Nu ska jag ut och inviga mina nya joggingskor :D:D:D Dessutom är det första gången jag är ute på en löparrunda på typ 1,5 månad! :D

Ha det gött!
Kommentera inlägget här: