lalaelin

En blogg om mitt liv som ung tjej i en småstad med drömmar om stora världen. Gillar: Shopping, kaffe, kompishäng, resa till nya platser, ärlighet och samhällsfrågor. Ogillar: Stress, inställda planer, ensamhet och Sverige Demokraterna. ÄLSKAR: Havet, familjen, mina vänner och Australien.. Kommer skriva om det mesta och lite till. Puss :) :) :*

Sunday evening

Kategori: Allmänt

Hej! ♥ Det är söndag kväll, jag har spenderat helgen med mina fina kusiner, hängt med Emelie, umgåtts med hästar och avslutat allt med ett SSU-möte. Livet i Sverige är allt himla fint ändå :D
 
Nu är det exakt 2 veckor kvar till riksdagsvalet 2014, så spännande och läskigt att jag dör! Jag hoppas hoppas hoppas att vi får en regering som kämpar för allas likas värde, det är väl ändå det som betyder något i slutändan? Jävlar vilken fest det kommer bli helgen efter valet om de röd-gröna vinner! ;)
 
Hur som helst! Nu ska jag plocka upp lite på rummet, bädda sängen (eh ja kl är 20.30....) och göra det allmänt mysigt. Sedan ska jag mejla lite personer och fixa med SSU-grejer innan det blir PPL-marathon... jag är helt fast efter flera månaders serieuppehåll!
 
Hoppas ni har haft en bra helg! Om inte så är det ny vecka, nya möjligheter imorgon. Jag har massa spännande grejer på g i veckan, bland annat ska vi tillsätta en officiell styrelse i SSU Herrljunga!
 
Hahaha världens mest hoppiga inlägg men så blir det när man uppdaterar sällan och är trött när man väl gör det ;P GODNATT!
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: