lalaelin

En blogg om mitt liv som ung tjej i en småstad med drömmar om stora världen. Gillar: Shopping, kaffe, kompishäng, resa till nya platser, ärlighet och samhällsfrågor. Ogillar: Stress, inställda planer, ensamhet och Sverige Demokraterna. ÄLSKAR: Havet, familjen, mina vänner och Australien.. Kommer skriva om det mesta och lite till. Puss :) :) :*

Måndag

Kategori: Allmänt

 
Hej! Ovanför kan ni se lite bilder från denna sommaren. Sommaren 2015 som till stor del regnade bort, men inte klagar jag! Jag har haft en alldeles grym sommar faktiskt. Har tagit de flesta dagar som de kommer och satsat på spontana aktiviteter istället för att planera upp resor under hela sommaren - tvärtom mot förra alltså! Much better.
 
Idag påbörjar jag min sista vecka med nattskift på Pipelife, så skönt! Sedan är jobbet över för mig del, wihoo! Då blir det först Stockholm i några nätter med Elin och sen Kreta med mormor, och sen sätter skolan igång. Jag kom in på ämnesprogrammet för gymnasielärare på Göteborgs Universitet! Ska läsa matte och svenska som andraspråk. Är så taggad! Dels på en ny vardag och storstad, dels på alla nya människor. Är dock inte lika taggad på att inte få pengarna från jobbet.. men men! Säkrar ju jobb i framtiden genom min utbildning i alla fall :-)
 
Nu är kl strax 15.00 och jag ska hinna träna, laga mat, posta åt pappa samt chilla någon timma innan jobbet. Känner mig sjukt otaggad på jobb idag.. oh well.. bara att göra det.
 
Kram på er!
 
 
Kommentera inlägget här: